بیزینس کوچینگ چیست؟

Wiki Article

ممکن است شخصی کسب و کار خود را تا میانه ی راه آورده باشد و به مشکلاتی برخورده باشد؛ باز هم بیزینس کوچینگ راه نجاتی برای آن فرد و کسب و کارش از مشکلات مختلف خواهد بود. فرقی نمیکند صاحب کسب و کاری هستید که با مشکلات زیادی روبهرو است یا اینکه یک کسب و کار موفق دارید و میخواهید بیشتر از گذشته پیشرفت کنید، مهم نیست که کارتان را تازه شروع کردید یا اینکه در میانه راه قرار دارید و چندان هم بیتجربه نیستید، یک شرکت کوچک و نوپا دارید یا یک برند بزرگ و معتبر و خوش نام هستید، در تمامی این حالات، برای رشد و ارتقای روز افزون کسب و کار خود نیازمند آن هستید که یک بیزنیس کوچ استخدام کنید. یک کوچ موفق در پرسشگری مهارت بسیاری دارد. در مجموع قرار است خود شما با همراهی کوچ برای کسبوکارتان برنامهریزی کنید و در ادامه نیز کوچ تا اجرای آن در کنار شما خواهد ماند. فقط لازم است. گوشی همراه خودتان را در مقابل خودتان قرار دهید و یک ویدئو یا پادکست ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ای از خودتان بگیرید و برای من ارسال کنید. A​rticle w as made ᠎by GSA C​onte nt Generator D᠎em​ov᠎ersion!


بدیهی است که رابطه ای این دو شخص باید اصولی داشته باشد و عناصری در این رابطه جریان داشته باشد. طبق گفته ی شخص اریک اشمیت، استفاده از بیزینس کوچینگ باعث شد که گوگل بسیار بیش تر از قبل توسعه بیابد و گسترده تر بشود. نمی توان گفت که بیزینس کوچینگ صرفا باعث موفقیت و رسیدن به هدف می شود. کوچینگ بنا بر کاربرد و نیاز مراجعان به زیرمجموعههای گوناگونی تقسیم میشود که از جمله آنها میتوان به بیزینس کوچینگ (business coaching) اشاره داشت. در هر کجای مسیر هم که باشید به کوچ حرفهای در کنار خود نیاز دارید. این سؤال را داشته باشید حالا بیزینِسکوچینگ را تعریف کنید. سوم این بود کوچ راههایِ رسیدن را بررسی میکند و بهترین استراتژی را برایِ آن کسبوکار انتخاب میکند. البته باید اعتراف کنم که کاری چالش بر انگیز و دشوار بود زیرا به بیزینس کوچ اعتقادی نداشتم اما اعضای هیات مدیره مرا قانع کردند که این کار را انجام دهم و بعد از آن نتایج شگفت انگیز آن را دیدم و شگفت زده شدم. تصور اریک اشمیت نیز همان گونه بود و از بیزینس کوچینگ برای کسب و کار خود استفاده نمی کرد.


زمان اخراج چه مواردی رو باید رعایت کنی؟ ( بیزینس کوچینگ) شما باید نسبت به این تغییرات ذهن بازی داشته باشید تا برای کسب و کار شما نتیجه بخش باشد. راهاندازی یک کسب و کار در نگاه اول فرآیندی انفرادی به نظر میآید اما در اصل اینطور نیست و داشتن یک مربی که بتوان به آن تکیه کرد یکی از مهمترین مسائل برای پیشرفت در این مسیر محسوب میشود. یکی از تفاوتهای بیزینس کوچینگ با منتورینگ این است که منتور، فردی است که در یک کسب و کار تجربه بالایی دارد و به مراجع مختلف خود با تجربه کمتر کمک میکند. علاوه براو، بیل گیتس که صاحب مایکروسافت، یکی دیگر از بزرگ ترین شرکت های دنیا می باشد؛ از بیزینس کوچینگ در کسب و کار خود بهره می برد. شاید قرارداد بیزینس کوچینگ جامع تصور شما این باشد که بیزینس کوچینگ برای افرادی مناسب است که در کسب و کارشان مشکل دارند اما این تصور کاملا اشتباه است و مشهورترین و موفقترین صاحبان و کارآفرینان کسب و کار نیز از کمک بیزینس کوچها استفاده میکنند. Th is has ​be en creat ed with GSA C onte᠎nt  Ge nera᠎to​r DE​MO!


یک بیزینس کوچ (مربی کسب و کار) سعی می کند تا همواره با ذهنی باز و بدون پیش فرض با مراجع خود و مسائل کسب و کارش برخورد نموده و در بازخورد دهی نیز انگیزه بخشی، همدلی، صداقت، واقع بینی، تعادل و توازن و البته قابلیت اجرا را در نظر داشته باشد. بهترین کمکی که یک بیزینس کوچ حرفهای به شما میکند این است که به شما یاد میدهد تا بهترینِ خود باشید و این مهمترین چیزی است که در کسب و کار و حتی زندگی به دردتان میخورد. بیزینس کوچینگ مختص کسانی می باشد که از ریسک کردن و تغییر دادن رویه ی کار خود هراس ندارند و به یک روش در کارشان محدود نیستند. چراکه استارت آپ معمولا با چالشهای زیادی درگیر خواهد بود که شاید در ابتدا اصلا به چشم نیایند. به پیشنهاد این عضو، آن ها از بیزینس کوچینگ بهره بردند و نتیجه بسیار جالب بود. در نتیجه در بیزینس کوچینگ مهم نیست که برند شما تازه و نا آشنا باشد و یا برندی بسیار معروف در کشور و یا حتی جهان باشد. به این معنی که در بسیاری از زمینههای زندگی، برای پیشرفت و ارتقاء عملکرد میتوان از کوچینگ کمک گرفت. همچنین بیزنس کوچینگ برنامه ای منظم دارد و می توانید استراتژی تعیین کنید و طبق آن پیش بروید.

᠎This data w​as wri᠎tt en wi​th the  help ᠎of G SA Con te nt Genera᠎tor ᠎DE MO.

Report this wiki page